Dartclub,

De dartclub van buurt- en speeltuinvereniging BLOK bestaat nog niet zo heel erg lang.
Wij zijn in 1998 begonnen. Sinds die tijd telt de club inmiddels 32 leden.

Elke week gooien wij de pijltjes in 1 van de 9 aanwezige dartborden.
Wij hebben een vrij serieuze competitie die door de darters zeer fanatiek wordt gespeeld. Elke donderdagavond wordt er vanaf 20.00 uur gespeeld.

Het dartseizoen loopt parallel aan de andere verenigingsactiviteiten en duurt dus van september tot en met april. Elk van de drie competities levert een winter- en een totaalkampioen op.
Jaarlijks wordt in januari een invitatietoernooi gehouden waarbij de afgelopen jaren de opkomst is opgelopen tot meer dan 60 deelnemers waarmee dit dus tot een terugkerend succes is verworden.

Al met al kan worden gesproken van een zeer gezonde dartclub, waarbij op een redelijk niveau en fanatiek darts wordt gespeeld.

Voor meer informatie over het darten kunt u op donderdagavond eens komen kijken in het clubgebouw.

.