Biljartvereniging “Blok”

De biljartvereniging van het Blok bestaat sinds 1991 en is opgericht toen het Blok de beschikking kreeg over een derde zaal.
Er wordt op verschillende middagen en avonden een balletje gelegd. Zo is er op dinsdagmiddag, donderdag- en vrijdagavond een gezellige club heren bezig om de ballen over het biljart te laten rollen, wat toch een serieuze zaak is.
Dinsdagavond is de avond voor de dames, die onder leiding van één van de toppers de fijne kneepjes van het biljarten uitgelegd krijgen, om het daarna zelf in praktijk te brengen.

Verder zijn er nog de onderlinge wedstrijden, die meestal op de zaterdagmiddag worden gespeeld, om zo geen club middag of avond verloren te laten gaan. Ook daar wordt uiteraard weer voor hapjes gezorgd.

Een aantal vaste evenementen in het biljartseizoen zijn de strijd om de Im Memoriam-bokaal, een wedstrijd die u zowel als deelnemer dan wel als toeschouwer zeker niet mag missen. Daarnaast toernooien bandstoten en 10 over rood.

Kortom, of u nu houdt van een serieus potje biljart, een recreatief spelletje zoals 10 over rood of driebanden, er is bij onze vereniging voor ieder wat wils. Komt u gerust eens kijken op één van deze middagen of avonden.

.